zon

Het jaarverslag 2017 van Stichting Vrienden van de Nijkamphoeve is vastgesteld.

Het bestuur van onze stichting is verplicht een jaarverslag en een jaarrekening op te stellen. Dat doet het bestuur graag. Niet omdat het moet, maar omdat wij graag laten zien wat er allemaal op de BuurtBoerderij gebeurt en moet worden gedaan. En daar hoort ook een financiële verantwoording bij. Een paar cijfers:

Er kwamen 21.000 bezoekers en er werd aan 430 kinderen uit de onderbouw van het basisonderwijs les gegeven. Onze vrijwilligers en stagiar(e)s maakten samen 28.570 uur om de boerderij draaiende te houden. Daarnaast was ruim € 40.000 nodig. Een bedrag dat we door sponsoring, donaties, dieradoptie, maar ook bijvoorbeeld dankzij het theehuis, ook hadden om uitgeven.

Benieuwd naar het hele verhaal? Klik dan hier. En hier vindt u de cijfers.

Erkenning Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs

Wij zijn een erkend leerbedrijf voor MBO groenopleidingen niveau 2, 3 en 4. Dit houdt in dat wij voor deze opleidingen een stageplaats aanbieden. Daarnaast hebben wij sinds 29 januari 2016 een erkenning voor de opleiding Dierenartsassistent paraveterinair, voor wat betreft het verzorgen van dieren.

De Nijkamphoeve op Pifworld.com.

Alvast bedankt voor uw bijdrage.

Maak een actie

meer info nieuwbouw